Tuindagboek: week 15

Deze week werden de voorgezaaide peultjes geplant en omdat ik zeker niet genoeg had heb ik er nog ter plaatse gezaaid. De helft van het bonen/peulenrek is nog vrij dus heb ik al een aantal klimbonen (Cobra) gezaaid in de serre. De rest van de bonen volgt als de peulen geoogst zijn en zo doe ik dus wat aan oogstspreiding…cobra stokboon sperzieboon klimboon boon zaaien moestuin

Ik heb ook kruiden gezaaid in de serre: koriander, basilicum, platte peterselie, bieslook en dille. In de kruidenbak in de tuin heb alles wat netjes gemaakt. De munt heb ik verplant in potten zonder bodem want die wou op wandel…

De voorgezaaide paksoi heb ik uitgeplant tussen de andere kolen.

3 gedachten over “Tuindagboek: week 15

Geef een reactie

